eerst daagjes om - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van robin stelten - WaarBenJij.nu eerst daagjes om - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van robin stelten - WaarBenJij.nu

eerst daagjes om

Blijf op de hoogte en volg robin

18 Maart 2016 | Spanje, Ibiza

het is al vrijdagavond was vliegt de tijd om. Toen ik dinsdag aan kwam werd ik zo vriendelijk ontvangen :). De kinderen waren erg enthousiast. De tweeling kon ik niet zien, die hadden zich allang verstopt haha. De oudere kinderen waren heel open en vroegen me van alles. Het is niet te geloven hoe snel ze aan me wende. Nu hangen ze de hele dag aan me en zelfs de tweeling :). Ze zeggen zelfs al I love you!. Het is een fantastische Ierse familie. Elke dag vliegt voorbij. We gaan langs mooie pleintjes en ik ontmoet veel mensen. Ibiza is zo mooi en de mensen zijn fantastisch. Dit weekend gaan we Pasen vieren bij een groot Paasfeest waar iedereen bij elkaar komt. Kan niet wachten tot het warm wordt en we nog meer kunnen genieten van het buitenleven in Ibiza.

xoxo -R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

robin

Actief sinds 12 Maart 2016
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 1625

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 15 Maart 2017

mijn eerste au pair avontuur

Landen bezocht: