laatste weekend thuis - Reisverslag uit Hillensberg, Duitsland van robin stelten - WaarBenJij.nu laatste weekend thuis - Reisverslag uit Hillensberg, Duitsland van robin stelten - WaarBenJij.nu

laatste weekend thuis

Blijf op de hoogte en volg robin

12 Maart 2016 | Duitsland, Hillensberg

mijn eerste reisverslag.

volgende week dinsdag vertrek ik al naar het zonnige Ibiza. Nu nog thuis bij alles wat vertrouwd aanvoelt. Bij mijn familie en vrienden. Het is al zaterdag dus nu gaat het snel. Elke dag weer een dubbel gevoel. Verdrietig dat ik iedereen moet missen maar ben zo klaar voor het avontuur. Vandaag de verjaardag van mijn grote broer en mijn schoonzus. Elk moment met familie is zo fijn. Nog even genieten van de lieve en ondeugende streken van mijn nichtje, de knuffels van oma en opa, de flauwe grapjes van mijn tante en oom. Vanavond mijn laatste stapavond. Daar gaan we even flink van genieten. Dat wordt morgen uitslapen :).

Volgende week dinsdag kom ik bij een super gezin van 7 terecht. Papa, mama, 1 meisjes tweeling van 3, meisje van 4, jongen van 6 en meisje van 8. Arme jongen komt er nu nog een meisje bij... Ze komen uit Ierland en wonen nu sinds een jaar in Ibiza.

Ik probeer zo veel mogelijk te beschrijven en jullie op de hoogte te houden van dit avontuur.

xoxo -R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hillensberg

robin

Actief sinds 12 Maart 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 1629

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 15 Maart 2017

mijn eerste au pair avontuur

Landen bezocht: